keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Mä niin nautin täällä!! :)

Nyt on menny puoltoista viikkoa Hämeenlinnassa ja täytyy kyl sanoo että mä viihdyn täällä. Viihdyn niin hyvin että vaikka edellisessä tekstisssä puhuin mökki reissusta helsinkiläisten kavereiden kanssa juhannuksena, jätin sen väliin ja hengailin täällä kavereiden kanssa, kohta siitä lisää. Ja nyt oon päättäny jättää tulevan viikonlopun Hangon Regatta reissunkin väliin.

Viimeviikko meni tosiaan alkuun kommelluksien parissa mutta loppu viikko sujukin hyvin. Juhannuksena olin kaveri porukan kanssa hattulassa, itsehän olin "lapsenvahtina" ja kuskina, eli kattomassa että kaverit selviää humalansa kanssa trampoliinilla ja saunassa hengissä. :) Lauantaina tehtiin yks tatuointikin ja sunnuntai menikin leppoisasti Veeran kanssa rannalla. :)

Maanantai aamu alko lenkillä koirani Fionan kanssa, alkupäivän otin takapihalla aurinkoa Annin kanssa ja neljän aikaan lähdettiin Veeran kanssa rullaluistelemaan. Empäs muistanu kuinka hienoo sekin on. Ylämäessä luisteleminen tuntuu mielettömän upeelta kun tuntee kuinka lihakset sykkii ja kasvaa. :D

Tiistaina lähdin ensin ennen aamu kahdeksaa Fionan kanssa puolen tunnin lenkille ja sitten lähdin heti perään yksinäni rullaluistelemaan noin 12km lenkin. Sitten Annin kanssa rannalle ja ennen auringosta nauttimista käytiin vielä heittämässä lenkki Ahvenistonjärven ympäri, noin puoli tuntia siinä taisi mennä..Ja sitten oli tosiaan vuorossa sitä ihanaakin ihanampaa auringon ottoa.

Tänään aamu alkoi taas lenkillä Fionan kanssa ja seuraavaksi lenkki Annin kanssa järven ympäri ja sitten taas aurinkoa!
Nyt istun äidin takapihalla ja kirjottelen samalla kun nautin auringosta. Vettä menee ja paljon sillä täytyy myöntää että onhan täällä aika hemmetin lämpönen... Tunnin päästä pitäis suunnistaa tankotanssi tunnille, ensimmäistä kertaa täällä Hämeenlinnassa, My Flow on paikan nimi.. saas nähdä mitä siitä tulee, kauhulla odotan. Kerron siitä sit mielelläni lisää kun oon siellä käyny. Ruusut ja risut. :D

Tänään kun olin aamulla lenkillä Fionan kanssa siinä kahdeksan maissa, shortsit jalassa, toppi päällä, ponnari päässä heiluen ja nilkkapainot lisäpainoa antaen nilkoissa totesin itsekseni että on tää elämä vaan hienoa kun sen oikein oivaltaa. ;) Täällä Hämeenlinnassa on ollut niin upee olla, luonto on lähellä, ystävät, perhe.. kukaan tai mikään ei hallitse mua ja mun omia ajatuksia. Kukaan ei o latistamassa mun fiilistä ja saan elää ja nauttia jokaisesta hetkestä just sillä tavalla kun mä itse haluan.. On se vaan niin et tietynlainen vapaus tekee ihmisestä onnellisen. Jos ihminen yritetään vangita, niin ei kai sitä kukaan oo vangittuna oikeesti aidosti onnellinen. Vapaudella en tarkota sitä että olisin parisuhteita vastaan tai että suhteessa saa pettää. Pettäminen on väärin ja parisuhteet on hieno asia, jos parisuhteessa on kaks ihmistä jotka arvostaa toisiaan yhtäpaljon ja jotka ymmärtää että kummallakin on samat oikeudet olla onnellinen ja "vapaa". Vapaalla tarkoitan nyt siis sitä että kummallakin on oltava samanlainen oikeus omiin unelmiin ja niiden toteuttamiseen ja kummankin tulisi silloin tukea toista niissä hetkissä samoin tavoin. Toinen ei voi viedä toiselta oikeutta ystäviin tai harrastuksiin ja käyttää itse aikaansa niihin. Kummankin täytyy saada harrastaa, tehdä töitä, tavata ystäviä. Mutta loppujen lopuksi kun totakin alkaa pohtia pidemmälle niin luottamus kysymyksiä nuo taitaa olla. Toiseen täytyy luottaa. Kauheeta, miten mä aloin puhuun parisuhteesta kun puhuin siitä että täällä on hyvä olla.. ?
No ehkä mä olen täällä ymmärtäny sen että on parempi olla yksin kun elää suhteessa jossa elät ns vankina toisen elämässä vailla omaa elämää. Vaikka no tavallaan se oli kai ihan mun oma valinta, tai näin mulle ainakin yritti joku uskotella. :D No se siitä, ehkä tästä aiheesta joskus lisää..

Täällä Hämeenlinnassa on ollut myös hienoa se että on tavannut kaikkia vanhoja tuttuja ja tottakai tavannut myös uusia ihmisiä. Juhannuksena esimerkiks tapasin yhden aivan mielettömän vahvan ja rohkean tytön, joka sai mut kyynelehtimään ja miettimään sitä kuinka kiittämättömiä ihmiset osaavatkaan olla kaikesta siitä mitä niillä on. Kuinka me ihmiset aina jaksetaan valittaa siitä mikä on huonosti muistamatta niitä monia asioita jotka on hienosti. Tästä tytöstä aion kirjottaa kokonaan uuden tekstin tässä lähipäivinä. :)

Ainiin! Ja tulipa taas uusi tankotanssi keikkakin.. Lauantaina lähden Haapamäelle messuille esiintymään. JEEJEE!!

Jeps, no huomenna tosiaan ohjelmassa taas sitten kovaa treeniä ja aurinkoa! Mutta nyt tosiaan ei muutakun TREENAAMAAN! Vaatteet niskaan ja menoks, tangolle pyörimään ja roikkumaan. Palaan asioihin myöhemmin!

Nauttikaahan auringosta! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti